Foldery Reklamowe Broszury, Ulotki

Dobry projekt broszury czy folderu zaczyna się już na etapie powstawania pomysłu. Aby ulotka spełniała swoje zadanie musi być nie tylko dobrze zaprojektowana, ale także odpowiednio przemyślana, tak by przedstawiać ofertę firmy w sposób zrozumiały dla przeznaczonej jej grupie odbiorców.

projektowanie-graficzne-5
projektowanie-graficzne-4

Wybrać broszurę czy ulotkę?

Gdy już podejmiesz decyzję i wyselekcjonujesz najważniejsze treści, które chcesz, aby znalazły się na twoim materiale promocyjnym musisz dokonać wyboru pomiędzy ulotką (folderem), a broszurą. Najczęściej wybieranymi są papiery formatu A5; A4 składane w różne układy wraz z wypełniającymi je treściami. Dobrze zaprojektowany folder powinien być przejrzysty dla odbiorcy, tj. zawierać więcej zdjęć aniżeli bombardować go ogromną ilością często zresztą niepotrzebnych informacji tekstowych, co doprowadza do tego, że przekaz staje się nudny i niejasny.

Broszura daje nam z kolei możliwość umieszczenia wszelkich informacji oraz zdjęć, co niestety przekłada się na większy koszt druku. Gdy promujesz rabat w swoim sklepie, bądź jakieś podstawowe usługi folder będzie zatem lepszym rozwiązaniem, pamiętaj jednak aby przekazać w nim tylko te najistotniejsze informacje.

Dlaczego warto mieć własny katalog lub folder…

Dobrze wiemy, że sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów jest obecnie bardzo dużo, liczne strony internetowe, blogi czy reklamy, lecz powinniśmy pamiętać, że informacje jakie zawierają te formy ulegają szybkim przemianom, kampanie zostają spychane na bok lub zastępowane innymi.

Ulotki mogą być więc niezawodnym, skutecznym i przy tym jednocześnie najprostszym sposobem zaprezentowania działalności swojej firmy. Jeżeli zadbasz o ich estetyczny wygląd, dobrej jakości wydruk i przede wszystkim odpowiednie treści co poświadczy o twoim profesjonaliźmie, możesz w łatwy sposób zyskać wielu klientów prezentując własną linię produktów, usług czy przedstawiając akcje promocyjne.

projektowanie-graficzne-2

Co powinieneś wiedzieć…

Jeśli chcesz, aby twoja ulotka nie wylądowała w najbliższym koszu, musisz być pewny, że to co masz zamiar przekazać jest konkretne, odpowiednio ukierunkowane i ściśle związane z twoją firmą czy prowadzoną usługą – oraz jest naprawdę dobre.

Zaufaj osobom zajmującym się projektowaniem na co dzień, każdy dobry projektant stawia na prostą i czytelną formę, siejąc ziarenko w umyśle Twojego potencjalnego klienta i jednocześnie dając mu przy tym możliwość indywidualnego wyboru.

Potrzebujesz projektu graficznego? Odezwij się do nas!