Wiedza.

Wiedzy nigdy za wiele, dlatego, dzielimy się naszymi myślami.

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)

Czym są kluczowe wskaźniki efektywności? Kluczowe wskaźniki efektywności (Key Performance Indicator), to wskaźniki biznesowe służące do pomiaru wydajności i postępu w osiąganiu założonych przez przedsiębiorstwo celów. Głównym zadaniem KPI jest...
Czym jest Growth hacking?

Czym jest Growth hacking?

Growth hacking – co to jest? Growth hacking to rodzaj strategii marketingowej, która opiera się na wykorzystywaniu niekonwencjonalnych i innowacyjnych technik, które napędzają szybki rozwój biznesu przy minimalnych nakładach finansowych....
Czym jest domena internetowa?

Czym jest domena internetowa?

Domena internetowa co to takiego? Domena internetowa to inaczej adres internetowy, czyli unikalna nazwa strony, po której użytkownicy są w stanie wyszukać ją w internecie. Zarejestrowana domena jest niepowtarzalna i...
Czym jest Cost per click (CPC)?

Czym jest Cost per click (CPC)?

Cost per click – co to jest? Cost per click, w skrócie CPC, czyli koszt uzyskania pojedynczego kliknięcia w reklamę, to jeden z najpopularniejszych modeli rozliczeniowych, dotyczący kampanii internetowych Pay...
Czym jest Cost per action (CPA)?

Czym jest Cost per action (CPA)?

Cost per action – co to jest? Cost per action czyli stosunek liczby oczekiwanych akcji do kosztów kampanii reklamowej. To model płatności zwany efektywnościowym, który pozwala płacić reklamodawcy tylko za...
Współczynnik konwersji i jego optymalizacja

Współczynnik konwersji i jego optymalizacja

Współczynnik konwersji to procent osób, które po wejściu na stronę wykonują oczekiwaną przez nas akcję, może to być dokonanie zakupu, wysłanie zapytania, zapisanie się do newslettera, ale także jak najdłuższe...
Czym jest współczynnik odrzuceń? 5

Czym jest współczynnik odrzuceń?

Współczynnik odrzuceń – co to jest? Współczynnik odrzuceń to jeden z najważniejszych wskaźników pozwalających ocenić kondycje strony. To odsetek użytkowników, którzy po wejściu na stronę opuszczają ją bez przejścia na...
Czym jest e-commerce? 1

Czym jest e-commerce?

E-commerce - definicja E-commerce to w wolnym tłumaczeniu elektroniczna gospodarka, dotyczy wszelkiego rodzaju transakcji biznesowych, które są dokonywane przy użyciu sieci teleinformatycznych. Najbardziej powszechną formą e-commerce są sklepy internetowe, jednak...
Czym jest landing page? 7

Czym jest landing page?

Landing page – co to jest ? Landing page, inaczej strona docelowa, strona ładowania, lub strona produktowa, to pojedyncza strona internetowa, zaprojektowana w taki sposób aby odwiedzający ją użytkownik wykonał...
E-mail marketing - czym jest i jak z niego korzystać? 1

E-mail marketing – czym jest i jak z niego korzystać?

E-mail marketing – co to jest ? E-mail marketing to rodzaj marketingu bezpośredniego, który polega na wykorzystaniu poczty elektronicznej jako narzędzia komunikacji. Główne zadania email marketingu to nawiązywanie relacji z...
Czym jest Badanie rynku? 1

Czym jest Badanie rynku?

Badanie rynku – co to jest? Badanie rynku to całość systematycznych działań mających na celu zbieranie, analizowanie i interpretowanie informacji o procesach zachodzących na rynku. Badanie rynku pozwala określić podstawowe...
Architektura informacji w projektowaniu stron internetowych

Architektura informacji w projektowaniu stron internetowych

Czym jest architektura informacji? Architektura informacji to sztuka projektowania i przechowywania informacji, tak by były one jak najbardziej zrozumiałe i łatwe do znalezienia. Na architekturę informacji składa się organizacja treści,...
Analiza słów kluczowych – czyli jak dobrać właściwe frazy? 6

Analiza słów kluczowych – czyli jak dobrać właściwe frazy?

Analiza słów kluczowych – co to jest? Analiza słów kluczowych polega na znalezieniu odpowiednich słów kluczowych (inaczej fraz lub fraz kluczowych), które są najczęściej używane przez internautów do szukania produktów...
Czym są Testy A/B i dlaczego warto je przeprowadzać?

Czym są Testy A/B i dlaczego warto je przeprowadzać?

Strony internetowe są wciąż zmieniane i unowocześniane, tak by były jak najbardziej atrakcyjne i przyjazne dla użytkowników. Skąd jednak wiedzieć, czy dana zmiana rzeczywiście spodoba się internautom? Temu właśnie służą...
Co to jest SEM? 1

Co to jest SEM?

Marketing internetowy kojarzy nam się głównie z SEO (Search Engine Optimization) czyli optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, czym jednak jest SEM (Search Engine Marketing). Często te dwa pojęcia uznawane...
Co to jest SEO? 4

Co to jest SEO?

Każdy kto posiada stronę internetową wie jak ważne jest to, by została ona zauważona w sieci, szczególnie przy obecnej gigantycznej konkurencji. Dzięki właściwie wdrażanym działaniom SEO jest to możliwe. Czym...