30 marca 2014

Rozwój i modernizacja stron www i sklepów internetowych

Modernizacja stron i sklepów internetowych
Korzyści i zalety

Każda strona wymaga co jakiś czas modernizacji. Jest to konieczne, aby wciąż przyciągała nowych odbiorców i podtrzymywała zainteresowanie dotychczasowych klientów. Konkurencja w środowisku internetowym jest tak silna, że wymaga ciągłego podążania za wciąż zmieniającymi się trendami. Modernizacja strony pozwala na to, by podążać za nowinkami i nie odbiegać wizualnie od innych e-biznesów.

Korzyści z modernizacji strony to m.in.:

  • zwiększenie funkcjonalności i użyteczności witryny,
  • zwiększenie konwersji,
  • ponowne przyciągniecie uwagi userów, którzy z jakichś względów porzucili stronę,
  • rozkochanie w sobie nowych odbiorców, zwłaszcza tych, którzy doceniają podążanie za nowinkami,
  • poprawa pozycji w wyszukiwarkach i wzrost aktywności na stronie internetowej,
  • możliwość zastosowania nowych rozwiązań, np. mobilnych,
  • przewagę nad konkurencją, za sprawą nowoczesnej i skutecznej prezentacji firmy,
  • podniesienie prestiżu i umocnienie marki na rynku branżowym.

Modernizacja krok po kroku

Na modernizację strony www składa się kilka etapów. W pierwszym z nich określamy: co nie działa tak, jakbyśmy chcieli. Jest to tzw. audyt strony. Umożliwia on wskazanie słabych stron witryny. Kolejnym etapem jest zaproponowanie zmian, czyli stworzenie nowej koncepcji. W tym momencie, na podstawie zebranych informacji, następuje zaproponowanie przekształceń. Ostatnim etapem jest wdrożenie zmian.

Podsumowanie: Modernizacja strony to druga szansa na zaistnienie w sieci. W ty przypadku też jednak działa zasada, że nie wchodzimy dwa razy do tej samej rzeki – to czas na nowe rozwiązania i nadanie stronie oddechu.

Może Ci się spodobać również